Siirry pääsisältöön

Tällä kertaa näin!

Hei, eilen Eve tuli meille koulusta päin kuvaamaan muutaman kasvin kasvioonsa. Ja Piia tuli poimimaan muutaman kasvin hetken päästä. Keksittiin sitten että ratsastetaan Piian kanssa Sulkku, Eve ei halunnut. Oltiinkin Piian kans ihan true ratsastajia lökärit jalassa. ;D Piia verkkasi ja ratsasti Sulkun, he menivät ravi ja laukkapuomeja ja muutamia esteitä. Pari tiputusta tuli, mutta muuten näytti tosi kivalta. Ja kun Piia meni ''kunniakierrosta'' Eve katsoo kun Piia valuu kyljelle ja lopuksi maahan. Sulkku jää viereen ihmettelemään. Ja arvatkaa mitä mä näin! En yhtään mitään kun takkusin kameran tarkennuksen kanssa.



Even kans vaan naurettiin Piian noustessa selkään ja jatkaessa. Sitten mä nuosin selkään ja ravailin hetken ja tulin loppuun ns. hyvänmielen hypyt pikku ristikolle ja verkkasin loppuun. Otettiin Sulkulta varusteet pois ja Piia harjasi Sulkun ja minä laitoin viilentävät linimentit jalkoihin. Sitten Piian piti lähteä ja vein Sulkun takaisin laitumelle ja päästin muut ponit sen kanssa.

Sisällä luettiin Even kanssa historiankokeeseen, joihin jatkoin lukemista Even lähdettyä. Sen jälkeen tulin kirjoittamaan tätä postausta, mutta koska en jaksa siirtää ja muokata tämän päivän kuvia tähän postaukseen kirjoitin tämän valmiiksi oikeaan aikamuotoon huomista julkaisua varten.




Tältä se mun ja Sulkun meno näytti kun ponilla oli virtaa, eikä halunnut kuunnella pidätteitä...:D
Remille on varattu hevosiin erikoistunut eläinlääkärin aika ensiviikon keskiviikolle.

Voiko Gimpillä muuten editoida videoo? Oon ajatellut ladata gimpin tähän koneelle niin aattelin kysyä tuollaistakin asiaa. Help! Ja sitten ajattelin sellaista vähän erikoispostaus tyyppistä ideaa, jos teitä kiinostaisi. Eli kokeilisin ns. lifestyle-bloggaamista, tekisin pienen bannerin joka tulisi näihin postauksiin aina ensinmäisenä kuvana ja sitten lifestyleä. Näitä postauksia tulisi kahden viikon ajan 4-7 kertaa viikossa, miltäs kuulostaa? Kommenttilla mielipidettä kehiin! Plus muistakaa vastata sivupalkin kyselyyn samasta asiasta! :D


Nyt lähden ratsastamaan, mutta julkaisen tämän postauksen nyt että ei jää blogi ihan päivittelemättä:) Tästäpäivästä postausta mahdollisesti huomenissa, jos kerkeän kirjoittamaan. Hyvää viikonloppua kaikille!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

KYSYMYSPOSTAUS#3

Nyt olisi tulossa kysymyspostaus, mutta tällä kertaa saat keksiä kysymyksiä mulle, Sulkulle ja Remille! Toiveena olisi että keksisit jokaiselle parikysymystä tai yhdelle monta! Kysymyksiä saa esittää niin poneihin, talliin, kouluu ym. Liittyen. Nyt vain kysymään jos jokin asia vähäänkään askarruttaa meistä. Ajattelin että nyt olisi hyvä aika pistää kysymyspostaus käyntii, kun Sulkkukin on tullut kotia. :) kysymään!    Huom! Jos kysymyksiä tulee 60 tai enemmän tulee kiitokseksi aktiivisuudestanne erikoispostausviikko!! :) jos te olette agtiivisiä myös minä jaksan olla silloin agtiivinen, kiitos :)

Eilisiä poseeraus kuvia

Eilen ratsastin Sulkulla ja menin pellolla ilman satulaa ja tuntui ihan aloittelialta kapeassa selässä kun poni tikittää ja koittaa syödä... :D Laukka oli aluksi ihan kamalaa, mutta kun sain jutusta kiinni sujui sekin vähän paremmin. Ja kerran poni spurttasi pikkuveljiäni karkuun, mutta enpäs tippunut! Ennen ratsastusta muuten kuvattiin Sonjan kanssa Pixiä ja Sulkkua. Oon nyt ahkerasti koittanut harjoitella käyttämään järjestelmäkamerani asetuksia että pystyisin hyödyntämään sitä mahdollisimman monipuolisesti. Näin koneelta tarkasteltuna ei ne asetukset ihan nappiin menneet, mutta ei sitä nyt voi olettaakaan kun olen vasta aloittanut harjoittelun. Eilen mun piti kuvata myday-video mutta unohdin kuvaamisen aika lahjakkaasti. Tänään oon sitten yrittänyt kuvata enemmän, mutta ei tää mun päivä niin erikoinen ole että tulee varmaan melko tylsä video. Katsotaan mitä tulee. :) Tänään oltiin yrittäjien joulunavauksessa kirkolla, mun aika meni siihen kavereiden kanssa pyöri

Kerro mielipiteesi!

Heiii! Hyvää äitienpäivää kaikille! Ollaan menty tänään kahvipöydästä kahvipöytään syömään kakkua, nam! Ensin mentiin mummulle syömään ja kahville ja sieltä käytiin pikasesti kotona, antamassa poneille heinät ja veljen vaihto vatteita ja lähdettiin mummalle. Mullakin on äitin äitienpäivä lahja vielä tekemättä... Se kakku nimittäin, kun en eilen muistanut/kerinnyt täyttämään sitä, niin sovittiin äitin kans aamulla että täytän sen tänään ja söydään se huomenna. Kun ollaan muutenkin syöty niin paljon kakkua tänään. Kun tultiin kotia (vihdoin ja viimmein) lähdin ratsastamaan Remillä. Mentiin pikku maastolenkki niin että aikaa meni n.30min. Ja kun menin saman siskona ja Pixin kans aikaa meni tunti. Ne kaks oli hitaita ;) Oli kiva lenkki, Remi oli kiva :) Mitä nyt vähän kyttäs ojaa ja yhtä puskaa. Otettiin myös pari lyhyttä ravipätkää. Se oli sellanen nopee ja lyhyt lenkki, vähän vaihtelua kouluiluun. Saa nähdä mitä huomenna keksitään. =) Mä oon täs miettinyt että voisin tehdä erik